Bij Knaagplaza kunnen wij ook persoonlijk voor de bezorging van uw bestelling zorgen. Het enige wat u hoeft te doen, is tijdens het afrekenen de verzendmethode 'Op route' te selecteren. Op die manier kunnen wij ervoor zorgen dat uw bestelling veilig en snel bij u thuis wordt afgeleverd.
Om efficiënt te kunnen werken en kosten te besparen, raden wij u aan om voldoende of grotere volumes te bestellen. Op die manier wordt het voor ons rendabel om zelf te rijden en uw bestelling persoonlijk bij u af te leveren.
Indien er echter te weinig wordt besteld en het voor ons niet haalbaar is om zelf te rijden, kunnen wij ervoor kiezen om gebruik te maken van een pakketdienst. We streven er echter altijd naar om uw bestelling zelf te bezorgen, zodat we de kwaliteit en service kunnen waarborgen die u van ons gewend bent.
Bij Knaagplaza staat uw tevredenheid voorop. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat uw bestelling op tijd en in perfecte staat bij u wordt afgeleverd.
De leverdagen:
Maandag: Lopik, Montfoort, Woerden en omstreken
(Tussen 17:00-21:00)*
Dinsdag: Rotterdam, Berkel en Rodenijs, Zoetermeer en omstreken
(Tussen 16:00-21:00)*
Woensdag: Den Haag, Leiden en omstreken
(Tussen 17:00-22:00)*
Donderdag: Ouderkerk a/d IJssel, Gouderak en Gouda en omstreken
(Tussen 21:00-23:00)*
Vrijdag: Plaatsen buiten bovenstaande, in overleg of het mogelijk is.
*Tenzij anders vermeldt
Niet thuis?
Bij Knaagplaza streven we ernaar om uw bestelling altijd bij u af te leveren, zelfs als u niet thuis bent. Als u niet aanwezig bent op het moment van bezorging, proberen we eerst bij uw buren af te leveren. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan nemen we de bestelling retour en plannen we een nieuwe bezorgpoging voor de volgende week in. Houd er echter rekening mee dat er opnieuw verzendkosten in rekening kunnen worden gebracht als we via PostNL een nieuwe bezorging moeten regelen als u de bestelling snel erna bezorgd wilt hebben.
Als u wilt dat uw bestelling voor de deur wordt neergelegd of op een specifieke locatie wordt achtergelaten, kunt u een briefje ophangen waarop u aangeeft waar het pakket mag worden geplaatst. We zullen dit aantekenen op de pakbon, zodat u op de hoogte bent van waar uw pakket is.
Houd er rekening mee dat we normaal gesproken geen telefonisch contact opnemen voordat we uw bestelling bezorgen, tenzij de bezorgtijden aanzienlijk afwijken. We doen echter ons best om uw bestelling op het opgegeven tijdstip te bezorgen, zodat u niet onnodig hoeft te wachten.